Zarejestruj się z tego linku i otrzymaj 50% zniżki na 6 miesięcy do biblioteki z ok. milionem ebooków online Perlego
- Naukowa anglojęzyczna biblioteka z poradnikami edukacyjnymi np. jak profesjonalnie napisać sztuki teatralne, opowiadanie, jak prowadzić teatr, poradniki artystyczne, aktorskie, psychologiczne, filozoficzne, medyczne, informatyczne, edukacyjne, naukowe. Miesięczny dostęp do wszystkich ebooków tańszy niż cena niejednego ebooka.Logopedia
praca zbiorowa
Gry logopedyczne "Czterolistna koniczynka" i "Ślimak"głoski: sz, ż(rz), cz, dż, ś ,ź, ć, dź
Cena: 29,00 zł
Polecamy: www.edukacyjna.pl
"Czterolistna koniczynka" i "Ślimak" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania.
W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie (klasyfikowanie przedmiotów).
Każda z prezentowanych gier posiada kilka wariantów, można więc dobrać odpowiednią formę zabawy w zależności od wieku dziecka, jego umiejętności czy ilości graczy. Gry można wykorzystać do zabawy w domu z rodziną, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Ponadto są doskonałą pomocą zarówno w pracy indywidualnej z dzieckiem, jak i w pracy grupowej. Gry są bardzo lubiane przez dzieci, bo to przecież świetna zabawa!
"Czterolistna koniczynka" - gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż, cz, dż oraz ich słuchowego różnicowania. Gra składa się z 72 obrazków z głoskami sz, ż, cz, dż. Jest kilka wariantów prowadzenia rozgrywki, które urozmaicają jej wykorzystanie podczas terapii. Aby grać potrzebna jest kostka oraz od 1 do 4 pionków dla każdego gracza.
Obrazki wykorzystane w grze:
- obrazki na listkach:
- klucz, ręcznik, kapelusz, miecz, szklanka, żaglówka, żółty, dżokejka, warkocz, nosze;
- muszla, żółw, wieszak, filiżanka, szafa, wieża, czołg, żaba, dżokej, czekolada;- róża, beczka, kalosze, czosnek, paczka, jarzębina, dżem, czapla, szabla, dżungla;
- odważnik, dżentelmen, szuflada, leżak, taczka, warzywa, szal, żyletka, pióropusz, mysz;
- obrazki w domkach:
- oczy, żołnierz, szybowiec, żuraw; warkocz, żyrafa, żyto, szeryf; czołg, żubr, koszula, żonkil; piżama, mysz, uszy, nauczyciel;
- obrazki w poczekalni:
- sz - kosz, szufelka, szachy, szynka; ż - żaba, żuk, kożuch, żarówka;
- cz - czajnik, cztery, kaczka, czapka; dż – dżem, dżentelmen, dżokej, dżungla;
Obrazki wykorzystane w grze:
- wiśnie, budzik, huśtawka, oś, bocian, śruba, Ziemia, dzik, więzienie, dziurkacz, dzieci, cień, ślimak, pięć, osioł, zielony, dźwig, paproć, ciupaga, śledź, księżyc, siatka, osiem, gałęzie, dziób, miś, sikorka, kość, poziomka, ziemniak, dzięcioł, struś, dziupla, siedem, źrebak, źródło, świnia, siekiera, bazie, sitko, jedenaście, guzik, siodło, pociąg, sieć, nić, dziesięć, tasiemka, sierp, ziarna, siedzenie, budzik, dziadek, cielak, łoś, ćma, gęś, łodzie, łazienka.